zondag 6 januari 2013

Log Januari 2013

Vrijdag 18 januari, buiten winterse omstandigheden, -1 maar het zonnetje kwam door dus strandfiets gepakt voor ritje Castricum - pier - Castricum. Tijdens EPE mijn overschoenen gesloopt en met alleen winterschoenen aan werd het best wel fris aan de tenen. Snel maar nieuwe bestellen. 35km


Zaterdag 12 januari Egmond pier Egmond, zie log



zondag 6 januari, trainingsrit EPE . Onder lente achtige omstandigheden, ruim 10 graden zon en weinig wind.
Terugweg Egmond - Wijk aan Zee lekker door kunnen halen. op naar volgende week. 40km

Indoor fietsen,
Nu het voorlopig blijft vriezen heb ik mijn indoor trainer maar weer van zolder gehaald ( Elite).
Meestal train ik met schema's van de Tacx site, 1 uurtje, dan vind ik het wel weer genoeg.
Nu vond ik de volgende filmpjes op You tube, die ik volgende keer ga proberen.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten