vrijdag 16 september 2011

Log September 2011

Het seizoen gaat weer beginnen, ( voor mij in ieder geval) .  Afgelopen 3 maanden heb ik de fiets niet aangeraakt, dus ik kan weer aan de bak.
Zondag 11 september ben ik begonnen met een rustig rondje van 20km. Ben augustus geĆ«indigd met een griep,
dus van enige fiets conditie was totaal geen sprake

Vrijdag 16 september , tijd om kilometers te maken. 's morgens vertrokken uit Castricum, via Egmond en de Woude naar Schoorl. Stukken die ik begin dit jaar fluitend reed kostte nu heel veel moeite. Ik had mij voorgenomen tot begin van het Schoorl parcours te rijden en dan over de weg weer terug. Een rondje Schoorl erbij, wat ik normaal wel doe, moest ik echt niet aan denken. Dus over de weg weer terug, uiteindelijk 50 km en 2 uur gefietst. moe maar voldaan zoals dat heet.
wordt vervolgt.

Donderdag 29 september, mooi weer, middag vrijgenomen de "" nieuwe"" Specialized Stumpjumper  gepakt en via duingebied richting Bergen gereden, daar op het meest noordelijke punt het parcour opgereden, moest echter op tijd thuis zijn dus halverwege er weer af en over de weg via Egmond naar huis.
ruim 50km en 2 uur gefietst,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten